Välkommen till min blogg!

Jaha ja, då har man startat en blogg för första gången i sitt liv. Ska bli spännande att se vart detta bär. Tanken med denna blogg är att jag vill ha någonstans att lägga upp bilder på det jag gjort. På sista tiden har jag lärt mig virka och tagit upp kunskaper i broderi och symaskin. Igår köpte jag även min första Qk (Quickutz) så nu kommer jag börja med scrapping. Gjorde mitt första kort i tisdags, som Elin introducerade mig i. (Kolla in hennes blogg här!) Igår gjorde jag ett födelsedagskort till en kompis som fyller 30 år. Kommer lägga upp en bild på det senare, väntar tills han fått det, så han inte råkar se det i förväg. Lägger upp en bild på min virkade kanin som ett litet smakprov. Hoppas du fattar tycke för min sida och kommer titta in igen för att nyfiket se mitt senaste verk :)

Ha en bra dag allesammans!

240296-1

Kommentarer
Postat av: Edde

Ja, visst är han söt. Du är duktig Lena!

Puss

2007-04-26 @ 15:22:16
Postat av: Elin

Så kul med din blogg! Den är nu lagd som en favorit! :)
Jättefin kanin! Ser fram emot att se kortet du gjorde igår...

//Elin

2007-04-26 @ 15:54:59
URL: http://hommar.blogg.se
Postat av: Malin

Åh va söt! så finfin! :)

2007-05-02 @ 12:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0