Lilla snigel akta dig

Igår fick jag fnatt och virkade en liten snigel mitt i natten. När jag visade den på jobb var här en kille som ville köpa den med en gång, så jag äger inte honom längre, men jag hann i alla fall ta en bild. Anledningen till att det blev så sent igårkväll var att det var min tur att baka kaka till jobb. Måste virka nån till i helgen, dom va ju så söta. Har även en beställning som jag jobbar på (bil med husvagn), men den va lite klurig, minns inte riktigt hur jag gjort den förra gången, men de löser sig.

image29

Kommentarer
Postat av: Edde

Nämen oj vad cool. Bra jobbat, mitt i natten!

2007-06-01 @ 09:34:31
Postat av: Jeanette

Super gullig...
Jag får nog ta & beställ en ... Om det går,förstås.

2007-06-02 @ 09:56:24
Postat av: Elin

Supersöt Lena! :)

2007-06-02 @ 12:17:46
URL: http://hommar.blogg.se
Postat av: AnnikaS

Inte illa att sitta och tillverka en sån sötis mitt i natten! Skulle vara kanon och ha en sådan på jobbet, är ju förskollärare...
kram Annika

2007-06-02 @ 18:12:24
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Jossan

Vilken liten söt!
Du råkar inte ha något mönster man skulle kunna få köpa? Älskar små (söta) sniglar, och vill gärna göra egna små olika. :)

2008-03-01 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0