Ligger på is ett tag.

Ni kanske undrar varför jag itne uppdaterat min blogg på år och dar, och antagligen har ni själv kommit på varför. Vi har ju köpt hus, och det medför att vi måste sälja lägenheten, viljet medför att vi måste ha visning på lägenheten, vilket medför att det måste vara rent och städat, vilket medfeör att jag måste ha mina scrapsaker nerpackade och INTE utsridda i hela köket. Så fort visningen är klar  så kommer jag ta upp allt och göra några kort, håller på å bli knäpp av att inte ha något att göra på kvällen efter jobb. Sen när visnignen är klar och bidandet sätts igång och den förhoppningsvis säljs till ett bra pris, då är det dax att börja packa så smått så då får jag inte heller nån tid till detta. Jaja, nu vet ni iaf läget, så ni behöver inte tro att jag tröttnat på kortmakeriet! Ha det så bra! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror aldrig att du tröttnar! ;) Givetvis förstår jag dej, bara synd att inte få se massa fina alster! :)
Annars får du väl komma hit med dina pysselgrejer! Här finns ju plats! :) Lycka till! Kram kram

2007-11-07 @ 19:31:50
URL: http://hommar.blogg.se
Postat av: Annelie

Hoppas ni får den såld snabbt så du kan visa upp mer kort att inspireras av!

Lycka till!

2007-11-08 @ 07:47:55
URL: http://www.tigerfamiljen.se/mammelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0