Massa barnkort!

Jaha, då var helgen över, och mässan har skingrat sig från Olympia. Det var sååå kul, min föra mässa. Handlade massa fina å roliga saker. Gjorde av med en massa pengar, men plånboken var inte tom när jag kom hem. Jag tog bara med mig pengar som jag fått in på beställningar av kort. Så det kändes helt ok att spendera :) Träffade en massa kända anskiten, Alexandra och Elin så klart. Sen träffade jag Gunilla, en bloggkompis. Jätteroligt att träffas irl och få ett anskte på dig! Det är tack vare Gunilla som jag inhandlade myrorna på mässan, har fått några ex av henne ocg fastnade direkt. Här lägger jag upp några av helgens kort, resten kommer imorgon. ;)

image157

image158

image159

image160

image161

Kommentarer
Postat av: Andrea/Scrapmom

Jo, det är kul att shoppa, speciellt när man känner att man har rätt att spendera pengarna. Hade också bara med mig försäljningpengar :-)
Kanske ska satsa på söndag nästa gång då för det var jättemycket folk på lördagen. Inbillar mig alltid att man måste vara där på lördagen för på söndagen är allt roligt slut :-D

2007-10-01 @ 10:33:07
URL: http://www.scrapmom.blogg.se
Postat av: Elin

Vilka söta kort! Du får gärna några ex av stämpeln. Jag stämplar upp till dej i eftermiddag så kan du komma senare... Jag ska vara hemma vad jag vet, men e inte säker innan 17. Måste ner till torget o handla grönsaker! ;) Men kom efter 17 så e jag hemma! Kram

2007-10-01 @ 12:43:38
URL: http://hommar.blogg.se
Postat av: Karin

Wow så många söta barnkort!! Jag var också på mässan och Gunilla åkte med mig, så vi möttes väl i vimlet. Härligt att shoppa en massa scrap-saker.

2007-10-01 @ 21:06:55
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0