Gott Nytt År!

Som ni säkert märkt så har det varit lite tomt på bloggen under julhelgerna. Jag har varit långledig och borde ha hunnit göra massor med saker när det gäller pyssel. Tyvärr har all min lediga tid gått åt till å packa inför flytten. Nu är alla mina pysselsaker nerpackade och det dröjer dessvärre ett tag innan dom kommer upp igen. Om en vecka har jag ett helt hus att först få i ordning innan pysselsakerna kommer upp igen. Har endå en sak att visa. Det är en liten gås som jag gav till mamma i julklapp. Tack så ni ha för ett rolig år 2007 och jag hoppas på ett minst lika roligt 2008. Gott Nytt År på er alla!

240296-226

Kommentarer
Postat av: Elin

Hjälp så söt!! :D I love it!!
Hoppas att flytten går bra! Du får höra av dej om det behövs hjälp! :) Scout som jag är "Alltid redo!"
Jag hoppas att du också får ett underbart 2008!

Kram kram

2008-01-07 @ 19:59:54
URL: http://hommar.blogg.se
Postat av: sari

åååh..har du sytt den själv?? Tänk om man kunde sy... ge mig 20 m tyg...jag kan garantera dig att när jag är färdig med mitt "verk" så finns det inte mer än ett grytlapps liknande sak kvar.....*S*

2008-01-09 @ 08:07:28
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0