Sjuk

I tisdags traskade jag hem efter lunch från jobb. Mådde inte alls bra. Blev lite oroligt att jag inte skulle bli frisk till helgen. Ska ju till Rhodos på söndag. Det vill man ju inte missa. Nu är det nog bara förkylning kvar, ska ta mig till jobb imrogon. Gjorde några kort nu när jag suttit hemma. Har inte varit allt för pigg för det, vilket jag trodde att man alltid var. Fick iaf gjort beställningarna som skulle vara klara till imorgon. Visar en här, de andra har jag inte tagit kort på och nu är kameran nerpackad i väskan. Ska scanna in dom imorgon på jobb. Ha det bra allihopa!

Gun

Kommentarer
Postat av: Edde

Tjusigt kort, som vanligt!
Kram

2007-07-12 @ 15:56:49
Postat av: Alexandra Orsmark

Superfint! Glad att du mår bättre. Hoppas att du har rätt angående sommaren!
Kramz!

2007-07-12 @ 16:43:57
URL: http://zmulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0