Hejdå Fredrik!

I fredags slutade Fredik på vårt jobb. han var konsult men hade arit här i ca 6 mån så man hade hunnit lärt känna honom. Jag gjorde ett minikort till honom. Varenda gång jag pratade om kort så frågade han å Magnus ifall jag hade en ölstämpel :) Så sa dom att om jag hade haft en ölstämpel så hade dom beställt massa kort. Så vad var inte mer lämpligt att sätta två ölflaskor i nävarna på flickan, och klippa bort hästsvansarna så hon förvandlades till en kille :D

image173

image174

image175

image176

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!
Nu har jag sett! :)
Jag kan både torsdag och fredag men inte imorrn. Vi får ta det nästa vecka istället. Det börjar bli kallt nu så jag vill sticka min andra vante. :D
Jag kan alla dagar i nästa vecka så du och Lotta kan väl bestämma nått.
Hör av dej när du vet nått.
Kram!

2007-10-09 @ 14:30:08
URL: http://booip.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Fiffiga du : D
Otroligt vackra kort som du knåpat ihop. Alla var mycket vilsamma för ögat.
Kram

2007-10-09 @ 19:32:25
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Helena

Du gör så underbara kort. Du är otroligt duktig. Nu ska jag ner och skapa efter all denna inspiration
Kram
Helena

Postat av: Alexandra Orsmark

Hejsan! Såg att ditt kort var med på hänglar bloggen. grattis! Det är verkligen fint! Jag har beställt julpaketet från Magnolia. Kommer väl i början på nov kan jag tänka mig. Kramz!

2007-10-10 @ 10:20:39
URL: http://zmulan:blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0