Kommit igång!

Såja, nu börjar det likna något igen hemma hos oss. Alla scrapsaker fyller mitt köksbord. Hihi. Är så glad nu när jag äntligen tagit fram allt och satt igång igen. Gjorde två kort igårkväll. Ett som Fredrik på jobb beställt till sin syster Anna, och ett som Karin på jobb beställt. Men det kan jag inte visa, det ska vara med i en liten tävling, så det kommer upp när tävlingen är slut. Spännande! Ser du Susanne! Jag köpte dom där snurklorna som du tipsade om, å jag älskar dom redan!

Anna

Kommentarer
Postat av: Alexandra Orsmark

Jättefint! Somrigt. Nala ska inte med denna gång. Behöver koncentrera mig. Vi måste scrappa snart! Har du valt gym?
Kram!

2007-08-15 @ 09:22:30
URL: http://zmulan.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Kul att du är på banan igen och att köksbordet är fullt med grejor. Vilket fint kort du har gjort. Snygga färger och fina dekorationer. Vad är det för text som du använt och vilka "snurklor" är det du har köpt?
ha det gott vännen kram/Gunilla

2007-08-15 @ 18:16:02
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0