Då var det dax igen

Beställningarna har bara rullat in på jobb. Men nu känns det som om det blir lite pause ett tag. Har inga fler beställnignar för tillfället. Hade förut 6 inbjudningskort till ett kalas (en pojke som fyllde 10) men nu visade det sig att han ville göra sina kort själv :D
En annan tjej här på jobb berättade att hennes dotter tyckte så mycket om ett kort som dom beställt av mig, så nu ville hon oxå börja med scrapbooking. Hon är bara 11 år och tyckte det va ett jättebra sätt att tjäna pengar på. Men om man räknar efter så är det MYCKET mer utgifter än inkomster. Ganska gulligt iaf. Hon frågade mig var jag handlar mina saker, så jag skickade dom till scraproom i Hbg. Där kommer dom få mycket att titta på.
Här kommer iaf kortet.

image69

Kommentarer
Postat av: Alexandra Orsmark

Lika fint som vanligt!! Kramiz!

2007-07-03 @ 09:18:32
URL: http://zmulan.blogg.se
Postat av: Marie B

Superfint! Jag är svag för brunt och rosa så det var roligt att du hade valt dom färgerna idag :P

2007-07-03 @ 15:49:29
Postat av: Sandra

Har kikat runt lite och du har ju jättefina saker här. Kram Sandra (sanla73 från pyssel.net)

2007-07-03 @ 18:02:18
URL: http://kreativistjavisst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0