Nya kort...

Det var ett tag sen jag la upp nya bilder här i min blogg, men tro inte att jag tagit en pause. Jag har kämpat med kort till olika tävlingar, och då kan jag ju inte visa upp dom innan tävlingarna är avgjorda. Men igår blev det även lite tid till några beställningar. Det första kortet var till Filippa, flickan som fick den virkade rosa kaninen. Sen är det två bestälningar, ett till Merete och ett till Maja som ska döpas. Där använde jag mina efterlängtade hänglar som kom med posten igår. Igår fick jag även reda på att min släkt har utökats, en liten Mathilda kom till världen. Fick knåpa ihop ett litet kort snabbt som attan.

filippa

image120

image121

barn

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Åh vad kul att få se lite av dina nya skapelser, du är så himla duktigt. Du har gjort ursnygga kort. Mycket rosa, det är sååå tjusigt.
Stora kramar till dig från mig
*TACK* för urgullig kommentar, det värmer gott ska du veta : D

2007-09-06 @ 10:33:21
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefina kort Lena! Allt e bra med mej... Känns som att jag har fullt upp alltid, men ändå mycket dötid... Vet inte! Mycket farande och flängande helt enkelt! :) Jag har i alla fall kommit till ro i lägenheten (nästan i alla fall!). Men skolan e i full gång så det går mycket tid där! Ska givetvis vara med på cropen på lördag så då blir det pyssel som aldrig förr! ;) Kram kram

2007-09-06 @ 16:19:18
URL: http://hommar.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Det översta är alldeles underbart gulligt. Vilket härligt kort. Du har redan hunnit både montera och göra kort av dom nya hÄnglarna. Dom är så jättefina. Snnyggt målade och det lilla filthjärtat gillade jag.
Ha en riktigt skön helg/Gunilla

2007-09-06 @ 21:22:12
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0