Paper piecing

Nu har jag gett mig in på paper pieceng efter en beställning på spiderman, vilket jag inte hade någon stämpling till. Måste säga att det INTE var det lättaste. Har faktiskt fått iden från en annan tjej, en blogg som jag var inne på för säkert ett halvår sen. Minns inte vems det var, men jag minns iden till kortet. Ha en trevlig vecka allihopa, och håll tummarna för att det snart är helg igen :D

Add: Tjejen som jag fått iden ifrån är Mahlin Kul att hon tog kotakt å sa vem hon var :D

image149



Kommentarer
Postat av: Mahlin

Hej hopp..
Det var nog min blogg du hittat spindelmannen i minsann.. Snyggt blev det! Bra jobbat iallafall!

2007-09-24 @ 19:41:26
URL: http://mahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0